Igényelje parkolási engedélyét ügyfélablakunkon keresztül!

Minden évben több ezren szeretnének Erzsébetvárosban lakossági parkolási engedélyt kiváltani. A megemelkedett ügyfélforgalom eredményeképpen januárban a személyes ügyintézési idő a megszokott többszöröse is lehet.

Annak érdekében, hogy elkerülje a hosszú ügyintézési procedúrát, figyelmébe ajánljuk ügyfélablakos ügyintézési szolgáltatásunkat, amit gyorsan és otthona kényelméből is igénybe vehet!

Ügyfélablakunk a következő oldalon érhető el: https://ugyfelablak.erzsebetparkolas.hu/login !

Az igénylés folyamata egyszerű, csupán 6 lépés alatt megkaphatja engedélyét!

  1. Egyszeri regisztráció:
    Az igénylés megkezdéséhez először regisztrálnia kell. Ha ezt korábban már megtette, erre idén már nem lesz szükség.
  1. Két lépcsős belépés:

A biztonságos ügyintézést két lépcsős hitelesítéssel biztosítjuk. Ennek érdekében a jelszavas belépést a regisztrált email-címére kiküldött ellenőrző kód segítségével kell megerősítenie. Kérjük, ellenőrizze SPAM és Levélszemét mappáit is.

  1. Adatok rögzítése:
    Rögzítse adatait az elektronikus űrlapon, dokumentumok csatolása itt nem szükséges.
  1. Az elbírálás automatikusan történik:

Az adatok sikeres rögzítése után lefut egy automatikus ellenőrzés. Amennyiben kérelme elfogadásra kerül, megjelenik egy SimplePay ikon a rögzített kérelme mellett és befizethetővé válik a várakozási hozzájárulás díja.

  1. Bankkártyás fizetés:

A kérelem elbírálása után ellenőrizze a kérelem státuszát, és amennyiben a „Befizetésre vár” feliratot látja a táblázatban, a „Művelet” oszlopban kattintson a Simplepay ikonjára bakkártyásfizetés megkezdéséhez. A fizetés bármilyen bankkártyával végrehajtható, nem szükséges hozzá SimplePay regisztráció.

  1. Számla kiállítás és az engedély kiadása:
    Sikeres bankkártyás fizetés után a rendszer külön e-mailekben automatikusan elküldi a kiadott engedély adatlapját és számláját.

Felhívjuk figyelmét, hogy az ügyfélablakos szolgáltatást csak akkor tudja igénybe venni, ha Ön van bejegyezve a gépjármű forgalmi engedélyébe és nem kíván kedvezményt érvényesíteni.

Amennyiben az online ügyintézés bármilyen okból nem lehetséges, úgy munkatársaink nyitvatartási időben,  a 1074 Budapest Dohány utca 90. szám alatt található parkolási ügyfélszolgálati irodában készséggel állnak rendelkezésére.


Kérjük igényelje meg a 2025-ös évre szóló parkolási engedélyét időben!

< Boldog karácsonyi és ünnepi készülődést és ünnepeket kívánunk minden kedves Ügyfelünknek!

EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt.

Cím: 1071 Budapest, Damjanich utca 12.
Cégjegyzékszám: 01-10-043258

Ingatlangazdálkodás

Személyes ügyfélszolgálat: 1072 Budapest, Klauzál tér 11. (Klauzál téri piac, galéria)
Levelezési cím: 1400 Budapest, 7. posta, Pf. 67.

Ügyfélszolgálatok elérhetőségei

Műszaki Hibabejelentés

Személyes ügyfélszolgálat: 1072 Budapest, Klauzál tér 11. (Klauzál téri piac, galéria)
Levelezési cím: 1400 Budapest, 7. posta, Pf. 67.

Parkolás

Személyes ügyfélszolgálat: 1074 Budapest, Dohány u. 90.
Cím: 1071 Budapest, Damjanich utca 12.
Levelezési cím: EVIN PARKOLÁS, EVIN Nonprofit Zrt.; 1400 Budapest, Pf. 15.

Minden jog fenntartva - EVIN Erzsébetvárosi Ingatlangazdálkodási Nonprofit Zrt. © 2021.

Site by : SoulArt Media